O nauczaniu języka angielskiego :)


piątek, 6 listopada 2015

Słuchowisko maluchów

Na pomysł nagrania słuchowiska wpadałam przeszukując Teachit Primary w poszukiwaniu materiałów. Znalazłam tam kartę pracy "The Monkeys and the Banana", na podstawie której stworzyłam krótką historię. Podczas jednej z lekcji uczniowie nagrali swoje kwestie wcześniej przygotowane przeze mnie. Ponieważ dzieciaki nagrywały zwykle w parach lub pojedynczo, reszta klasy w tym czasie mogła pracować nad stworzeniem mini-książaczek z historyjką. Do sformatowania plików i połączenia w całość posłużyłam się stroną Konwerter Audio Online. A oto efekty naszej pracy:

Pliki audio do pobrania:
Klasa IA (tutaj narratorem jestem ja :)
Klasa IB (tutaj narratorem jest uczennica, która w tym roku przyjechała z UK)

Mini książeczki wykonane przez dzieci:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz